Mağazalarımız Bizi Arayın 0(850) 333 0 285
Sepetim - 0 ürün
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
Üyelik İşlemleri

ÜYE GİRİŞİ

Beni Hatırla
Şifremi Unuttum
HENÜZ ÜYE OLMADINIZ MI ?

Üye Olun,Fırsatları Yakalayın !

ÜYE OL FACEBOOK İLE BAĞLAN
Dil
Dil Değiştir Kur Seçiniz
   
 
 
 
 
     
MENÜ

Yardım

MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Siparişlerimi nereden görebilirim?

Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" başlığı altında görebilirsiniz.

Satın aldığım ürünle ilgili siparişimi iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor?

Hesabım sekmesinden Siparişlerim sayfası altında siparişinizi seçerek ilgili siparişi iptal etme süresi içerisinde iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir.Siparişiniz işleme alındıysa siparişiniz elinize ulaştıktan sonra iade etmek istediğiniz siparişinizi firmamıza kargolayarak iade sürecini başlatabilirsiniz.

Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?

Siparişleriniz "Yurtiçi Kargo" ile ulaştırılacaktır.

Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir ?

Site üzerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişler 2 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Kargoya teslim edildikten sonra teslimat süresi İstanbul içi 2-4 iş günü, İstanbul dışı 4-6 iş günüdür. Haftasonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.
*İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 2-4 gün arasında değişmektedir. Bayram tatillerinde Kargo firmasının çalışmaması durumundan dolayı siparişlerde gecikme yaşanabilir.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim” sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak statüsünü görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi geçilecektir.

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Anlaşmalı olduğumuz “Yurtiçi Kargo”'yu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için bunun dışında bir kargo şirketini tercih etmeniz durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır. Yurtiçi Kargo müşteri numaramız: 317298659

İade etme süresi kaç gündür?

Tüketici Kanunu'ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk on dört (14) iş günüdür. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren otuz gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade işlemim kaç günde yapılır?

İade ürününüzün bedeli, ürününüz için seçilen ödeme şekline sadık kalınarak 10 iş günü içerisinde gerçekleştirilir.

Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yapılır?

Her türlü ödemenizde, tarafımızdan bankanıza tüm tutar iade edilir. Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz her ay kartınıza, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. Konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz. Ayrıca, ekstrenizde iade işlemini görebileceksiniz. Not: Ödemesini yapmış olduğunuz taksit tutarları, ilk ekstrenizle birlikte kredi kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır.

İade koşulları nelerdir ?

• Ürün(ler) orjinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.
• Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
• Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş gününü almaktadır.

Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

Paketinizden çıkan faturanızın arka kısmında bulunan iade formunu doldurarak Yurtiçi Kargo şubesinden iade gönderiminizi bedelsiz olarak yapabilirsiniz. Teslimat adresi olarak fatura’da bulunan iade adresine kargonuzu bize gönderebilirsiniz.
İade işlemlerimde kargo ücreti de iade ediliyor mu ?
Kampanya, kargo bedeli hariç 75 TL ve üzeri alışverişlerde, kargo bedava olarak geçerlidir. İade durumunda kargo bedava kampanyasından yararlanılamaz ve 6TL kargo ücreti iade edilmez.

Hangi banka kartları ile taksit imkanından faydalanabilirim?

Advantage özellikli Hsbc kredi kartları Axess,Wing ve Fish özellikli Akbank ve Citibank kredi kartları World özellikli Yapı Kredi , Vakıfbank ve Anadolubank kredi kartları Bank Asya kredi kartları Finansbank kredi kartları Maximum özellikli İş Bankası A.Ş ve Ziraat Bankası kredi kartlarıBonus, Miles&Smiles, Amex, Flexi özellikli Garanti Bankası, Denizbank, Teb, Şekerbank, Ing Bank, Eurobank, Tekfen kredi kartları'nı kullanarak taksitli alışveriş yapabilirsiniz. Listelenenler dışındaki kartlar ile sadece tek çekim ödemesi yapabilirsiniz.

Kalite problemi yaşadığım bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

Satın almış olduğunuz ürününüzde herhangi bir kalite problemine rastladığınız takdirde faturanızla birlikte herhangi bir Batik Mağaza’sına ürünle birlikte başvurup, ürününüzle ilgili problemi bize iletebilirsiniz. Ürününüzde üretimden kaynaklı bir hata görülmesi durumunda; ürününüzün ücretsiz tadilatını, ürünün başka bir ürünle değişimini talep edebilirsiniz.

İnceleme için mağazanıza bıraktığım ürünümün sonucunu kaç gün içinde öğrenebilirim?

Mağazalarımıza tadilat ve inceleme amaçlı bıraktığınız ürünlerin sonucunu 21 gün içinde öğrenebilirsiniz. Size en yakın Batik mağazaları nerede? Size en yakın Batik mağazalarına ulaşabilmeniz için buraya tıklayınız. Böylelikle size en yakın Batik mağazamızın iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz. http://www.batik.com.tr/content20/Magazalar

Müşteri İlişkileri Yetkilileriyle nasıl iletişim kurabilirim?

Her türlü soru ve öneriniz için musteriiliskileri@batik.com.tr adresinden veya Müşteri Hizmetleri sayfasındaki iletişim formunu doldurarak Müşteri İlişkileri yetkilileriyle iletişim kurabilirsiniz.

İZİNLİ İLETİŞİM
Batik’ten SMS almak istemiyorum;
 
Batik Kampanya, İndirim dönemleri ile ilgili sadece Batik Card sahibi olan müşterilerini sms ile bilgilendirir. Bilgilendirme sms’lerini almak istemiyorsanız BATIKRED yazıp; 3172’e sms gönderebilirsiniz.

 
GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ
Batik.com.tr, müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek amacıyla bazı kişisel bilgilerinizi (isim, yaş, ilgi alanlarınız, e-posta vb.) sizlerden talep etmektedir.

Batik.com.tr sunucularında toplanan bu bilgiler, dönemsel kampanya çalışmaları, müşteri profillerine yönelik özel promosyon faaliyetlerinin kurgulanması ve istenmeyen e-postaların iletilmemesine yönelik müşteri "sınıflandırma” çalışmalarında sadece Batik.com.tr bünyesinde kullanılmaktadır.

Batik.com.tr, üyelik formlarından topladığı bilgileri, söz konusu üyenin haberi ya da aksi bir talimatı olmaksızın, üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmamakta, faaliyet dışı hiçbir nedenle ticari amaçla kullanmamakta ve de satmamaktadır. Batik.com.tr, e-posta adresleri ve üyelik formlarında istediği kişisel bilgilerin haricinde site kullanımı sırasında izlediği, ziyaretçi hareket ve tercihlerini analiz ederek yorumlamaktadır.

Kişisel bilgiler içermeyen bu istatistiksel veriler, Batik.com.tr müşterilerine daha özel ve etkin bir alışveriş deneyimi yaşatmak amacıyla Batik.com.tr iş ortakları ile paylaşılabilmektedir.

Müşteri bilgileri, ancak resmi makamlarca usulü dairesinde bu bilgilerin talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince resmi makamlara açıklama yapmak zorunda olduğu durumlarda resmi makamlara açıklanabilecektir. Müşterinin sisteme girdiği tüm bilgilere sadece Müşteri ulaşabilmekte ve bu bilgileri sadece Müşteri değiştirebilmektedir. Bir başkasının bu bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün değildir.

Herhangi bir zamanda günlük email gönderim listemizden çıkmak isterseniz, gönderdiğimiz emaillerin alt kısmında bulunan “E-bulten listemizden çıkmak için lütfen tıklayınız” linkine tıklayarak e-bulten üyeliğinden tek tıkla , kolayca çıkabilirsiniz.

Ödeme sayfasında istenen kredi kartı bilgileriniz, siteden alışveriş yapan siz değerli müşterilerimizin güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde Batik.com.tr veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin Batik.com.tr arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.

Batik Pazarlama Tekstil San ve Tic.A.Ş
Evren Mah. Bahar Cad. NO:8 Güneşli/ İstanbul

Tel 0212 554 60 22 – Fax 0212 554 60 31

www.batik.com.tr
İPTAL VE İADE ŞARTLARI
• www.batik.com.tr' da satılan tüm ürünler distribütör firmaların garantisi altındadır. www.batik.com.tr iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. www.batik.com.tr sitesinden yapılan tüm alışverişlerde, aldığınız ürünle ilgili olarak, ürünün yer aldığı paketin kargo görevlisinin yanında açılması ve eksik olan ürünler için tutanak tutturulması gerekmektedir. Bir ürünün iade edilebilmesi genel olarak aşağıdaki şartlara bağlıdır: İade etmek için ürünün ambalajının açılmamış ve kutusunun hasar görmemiş olması gerekmektedir.
Ancak www.batik.com.tr’ un bazı kategorilerinde ürün ve hizmetlerin doğası gereği farklı iade koşulları uygulanabilmektedir.
Ürün satın almadan önce genel iade prosedürüne göre farklılık gösteren ürünlerin aşağıda yer alan iade şartları öncelikli olarak geçerlidir.
İade etmek istediğiniz ürünlerinizi -ürünle ilgili istatistiki çalışma yapılabilmesi için- iade sebebinizi bildiren bir not eki ve faturanız ile gönderiniz. İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.
İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
Üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, Kırılma , tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
www.batik.com.tr 'a gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir.
Kredi kartına yapılan iadeler 10 iş günü içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise 7 iş günü içerisinde hesaba yansımaktadır.
Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır. İade şartlarına uygun durumlarda yapılan gönderimlerde kargo ücreti satıcı tarafından ödenecektir.

İade Süresi


• Genel olarak satın aldığınız ürünleri kutusunu açmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, satın aldığınız tarihten itibaren 14 (14) iş günü içinde teslim aldığınız şekliyle ürünü, ürün faturası ile iade edebilirsiniz.
Siparişini verdiğiniz ürünleri kargo çıkışı yapılmadan önce gerekçe belirtmeksizin iptal edilmesini istiyorsanız info@batik.com.tr adresine veya iletişim formlarından sipariş iade kısmından iade talebinde bulunabilirsiniz. Onay alındıktan sonra 10 iş günü içerisinde ödemiş olduğunuz miktar kredi kartınıza sorunsuz biçimde iade edilir.
Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade talebinizi iletişim alanındaki iletişim formunu doldurarak tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir. Teknik departmanımız tarafından iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra lütfen paket ile birlikte ürünü neden iade ettiğiniz belirten imzalı yazıyı tarafımıza gönderiniz. Onay bilgisi size telefon veya mail yoluyla bildirilecektir. Teknik servisimize gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır.
Teslimattan Kaynaklanan Problemler;
Zarar görmüş paket durumunda;


- Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak kargo firması yetkilisine tutanak tutturulmalıdır.
- Eğer kargo firması yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.
- Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.
- Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda batik.com.tr'e bildirilmelidir. www.batik.com.tr en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.

Ürün Arızalarında

• www.batik.com.tr’ da satılan tüm ürünler Distribütör firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır.
Arızalı ürününüzü faturası ve/veya garanti belgesi ile birlikte, size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.
Yetkili servis bilgisine ürün garanti belgesinden, kullanım kılavuzundan ulaşabilirsiniz. www.batik.com.tr’ a gönderdiğiniz ürünler de tarafımızdan yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir.